Μάθημα : Τεχνητή Νοημοσύνη
Κωδικός : TMF433
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης
24/2/25 -
Βίντεο από τα εργαστηριακά μαθήματα
-
01 - Εισαγωγή στο μάθημα και την Τεχνητή Νοημοσύνη
-
02 - Εκπαίδευση μοντέλων ΤΝ
-
03 - Προκαταλήψεις στην εκπαίδευση ΤΝ
-
04 - Δημιουργία δέντρων αποφάσεων
-
05 - Επίλυση προβλημάτων με μοντέλα Μηχανικής Μάθησης
-
06 - Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (Large Language Models - LLMs)
-
07 - Κάρτες μοντέλων (model cards)
-
08 - ΤΝ και δεοντολογία στην Έρευνα
-
Εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης
01 - Εισαγωγή στο μάθημα και την Τεχνητή Νοημοσύνη
Η ιστορία για το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη της DeepMind κατάφερε να κερδίσει τον Lee Sedol, παγκόσμιο πρωταθλητή στο Go, το πιο δημοφιλές board game στην Νότια Κορέα. Το παιχνίδι ήταν πολύ δύσκολο να μοντελοποιηθεί με την ίδια τεχνολογία που είχαμε χρησιμοποιήσει για το σκάκι, κάποια χρόνια νωρίτερα, λόγω του μεγέθους του ταμπλώ και της ποικιλίας κινήσεων πριν φτάσουμε στη νίκη.