Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης

Συχνές ερωτήσεις

Απάντηση:

Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης για την χρήση του eClass (Helpdesk) είναι διαθέσιμη στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:

Σχολή Πολιτικών Επιστημών: helpdesk-eclass.ps@panteion.gr

Σχολή Κοινωνικών Επιστημών: helpdesk-eclass.ss@panteion.gr

Σχολή Επιστ. Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης: helpdesk-eclass.sepa@panteion.gr

Σχολή Διεθνών Σπουδών, Επικοινωνίας και Πολιτισμού: helpdesk-eclass.iscc@panteion.gr

Η υποστήριξη παρέχεται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Αιτήματα και ερωτήσεις είναι χρήσιμο να περιγράφονται με σαφήνεια και να στέλνονται έγκαιρα ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη απόκριση από την υπηρεσία. Υπενθυμίζεται ότι δεν υπάρχει προσωπικό αποκλειστικά διαθέσιμο για την υπηρεσία, οπότε η παροχή υποστήριξης στην πλατφόρμα γίνεται στα πλαίσια και των υπολοίπων καθηκόντων των μελών της ομάδας.

Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα Helpdesk για την πλατφόρμα eClass καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να ανταποκριθεί στο συντομότερο δυνατόν χρόνο σε ερωτήματα και αιτήματα.

Απάντηση:

Η πρόσβαση στην πλατφόρμα εξασφαλίζεται σε φοιτητές/φοιτήτριες με την εγγραφή τους.

Η είσοδος σε αυτήν πραγματοποιείται με τους κωδικούς URegister που χρησιμοποιούνται στον ΕΥΔΟΞΟ και στις ηλεκτρονικές δηλώσεις μαθημάτων.  

Απάντηση:

Όχι. Ανάλογα τη μορφή κειμένου που θα ζητήσει ο διδάσκων, θα επιλέξετε στον κειμενογράφο σας την κατάλληλη αποθήκευση: ως doc, docx, pdf.

Κειμενογράφοι ανοικτού κώδικα με αυτήν την δυνατότητα είναι ανάμεσα σε άλλα το LibreOffice και το OpenOffice.

Απάντηση:

Η πρόσβαση στο eClass για τους προπτυχιακούς φοιτητές πραγματοποιείται μόνο μέσω του ιδρυματικού ηλεκτρονικού λογαριασμού.

Υπενθυμίζουμε ότι το παντειακό email χρειάζεται να ενεργοποιηθεί (οδηγίες εδώ).