Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Συχνές ερωτήσεις
Απάντηση:
Η υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης για την χρήση του eClass (Helpdesk) είναι διαθέσιμη στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις:
Σχολή Πολιτικών Επιστημών: helpdesk-eclass.ps@panteion.gr
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών: helpdesk-eclass.ss@panteion.gr
Σχολή Επιστ. Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης: helpdesk-eclass.sepa@panteion.gr
Σχολή Διεθνών Σπουδών, Επικοινωνίας και Πολιτισμού: helpdesk-eclass.iscc@panteion.gr
Η υποστήριξη παρέχεται αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Αιτήματα και ερωτήσεις είναι χρήσιμο να περιγράφονται με σαφήνεια και να στέλνονται έγκαιρα ώστε να επιτευχθεί η βέλτιστη απόκριση από την υπηρεσία. Υπενθυμίζεται ότι δεν υπάρχει προσωπικό αποκλειστικά διαθέσιμο για την υπηρεσία, οπότε η παροχή υποστήριξης στην πλατφόρμα γίνεται στα πλαίσια και των υπολοίπων καθηκόντων των μελών της ομάδας.
Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα Helpdesk για την πλατφόρμα eClass καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε να ανταποκριθεί στο συντομότερο δυνατόν χρόνο σε ερωτήματα και αιτήματα.
Απάντηση:
Η πρόσβαση στην πλατφόρμα εξασφαλίζεται σε φοιτητές/φοιτήτριες με την εγγραφή τους.
Η είσοδος σε αυτήν πραγματοποιείται με τους κωδικούς URegister που χρησιμοποιούνται στον ΕΥΔΟΞΟ και στις ηλεκτρονικές δηλώσεις μαθημάτων.
Απάντηση:
Όχι. Ανάλογα τη μορφή κειμένου που θα ζητήσει ο διδάσκων, θα επιλέξετε στον κειμενογράφο σας την κατάλληλη αποθήκευση: ως doc, docx, pdf.
Κειμενογράφοι ανοικτού κώδικα με αυτήν την δυνατότητα είναι ανάμεσα σε άλλα το LibreOffice και το OpenOffice.
Απάντηση:
Η πρόσβαση στο eClass για τους προπτυχιακούς φοιτητές πραγματοποιείται μόνο μέσω του ιδρυματικού ηλεκτρονικού λογαριασμού.
Υπενθυμίζουμε ότι το παντειακό email χρειάζεται να ενεργοποιηθεί (οδηγίες εδώ).