Παρουσίαση/Προβολή
(800053) - Χρυσόστομος Στοφόρος, Παλάσκας Θεοδόσιος, Μπαγέρη Βασιλική
Περιγραφή Μαθήματος
Το μάθημα ασχολείται με την ανάλυση μη τέλεια ανταγωνιστικών αγορών και εστιάζεται στη μελέτη υποδειγμάτων για τέτοιες αγορές.
Ειδικότερα, έμφαση δίνεται στη μελέτη της συμπεριφοράς των επιχειρήσεων σε ολιγοπωλιακό περιβάλλον όπου υπάρχει στρατηγική αλληλεξάρτηση μεταξύ τους και η στρατηγική επιλογή της μίας επιχείρησης επηρεάζει τα κέρδη της άλλης.
Η τιμολόγηση, η συμπαιγνία, η διαφοροποίηση προϊόντος, οι κάθετες σχέσεις, η καινοτομία είναι, για παράδειγμα, ορισμένες από τις στρατηγικές που χρησιμοποιεί η επιχείρηση στις πραγματικές αγορές.
Οι στρατηγικές αυτές επηρεάζουν την διάρθρωση της αγοράς όπου σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να ανακύψουν θέματα πολιτικής ανταγωνισμού ή ρύθμισης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα