Darstellung / Vorschau

Selected image

Πολιτιστικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία

(41Μ009) -  Μπέττυ Τσακαρέστου

Beschreibung des Kurses

Σκοπός μαθήματος είναι να συζητήσουμε, να ερευνήσουμε, να πειραματιστούμε και να συμμετέχουμε στις νέες μορφές επικοινωνίας (digital, social media advertising, storytelling, gamification), συμμετοχής (engagement) και μάρκετινγκ (digital marketing, mobile marketing) στην εποχή της δικτύωσης, του mobile web και των immersive τεχνολογιών (AI, VR). Περνάμε από το μοντέλο του «πολιτιστικού διαχειριστή» (cultural manager) στο ρόλο του «Cultural Innovator & Entrepreneur» που έχει τις γνώσεις, τις δεξιότητες, μπορεί να σκέφτεται και να ενεργεί συνεργατικά, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο , δίνοντας λύσεις με θετικό αντίκτυπο σε σύνθετες προκλήσεις. Πεδίο δράσης και σκέψης είναι οι πόλεις ως ανοιχτές και δυναμικές πλατφόρμες συν- δημιουργίας και καινοτομίας: εξετάζουμε χώρους πολιτισμού, ομάδες με ανατρεπτική (disruptive) πολιτιστική/ κοινωνική δράση, επιχειρήσεις και startups που φιλοδοξούν να «αλλάξουν τον κόσμο», co-working hubs, networking events, mobile apps, city apps. Το σεμιναριακό μάθημα οργανώνεται το ίδιο ως ένα εργαστήριο συν-δημιουργίας, ένα Design Thinking Lab με βάση πραγματικές προκλήσεις (challenges) για τη δημιουργία και την καινοτομία στην πόλη. Περιλαμβάνει, σύντομες παρουσιάσεις, ομαδικά εβδομαδιαία mini cocreation workshops, pitching sessions και παραγωγή περιεχομένου στα social media και στο Medium. H αξιολόγηση στηρίζεται στο συνολικό παραγόμενο έργο (portfolio) και τις ομαδικές παρουσιάσεις.

Creation Date

Donnerstag, 8. Oktober 2020