Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Εργαστηριακό Μάθημα Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων VIII: Ηγεσία και Συναισθηματική Νοημοσύνη

(410268) -  Δήμητρα Ιορδάνογλου

Περιγραφή Μαθήματος

 

----------------------------------------

Σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα και υψηλές απαιτήσεις, οι νέοι εργαζόμενοι χρειάζεται να προετοιμαστούν κατάλληλα ώστε, όχι μόνο να αντιμετωπίσουν τις σύγχρονες προκλήσεις, αλλά και να γίνουν φορείς θετικής αλλαγής στους χώρους εργασίας. Το εργαστηριακό αυτό μάθημα στοχεύει να γίνει μία κυψέλη δημιουργικότητας και καινοτομίας που θα προετοιμάσει τους μελλοντικούς ηγέτες, βοηθώντας τους να αναπτύξουν ηγετικές ικανότητες (στρατηγική σκέψη, λήψη αποφάσεων, ανάπτυξη συνεργατών, ομαδική συνεργασία) και ικανότητες συναισθηματικής νοημοσύνης (αυτοπεποίθηση, αυτοδιαχείριση, διαχείριση στρες και χρόνου, ενσυναίσθηση, διεκδικητικότητα,).

Η μεθοδολογία βασίζεται στις αρχές της βιωματικής μάθησης και περιλαμβάνει ερωτηματολόγια αυτό-αξιολόγησης και 360ο ανατροφοδότησης, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις για τη συνειδητοποίηση συναισθημάτων, σκέψεων
και συμπεριφορών, βιωματικές δραστηριότητες για την εξάσκηση στις επιθυμητές συμπεριφορές, coaching/mentoring και team coaching, μέσα από τα οποία οι φοιτητές/τριες μαθαίνουν τρόπους να επικοινωνούν ανοιχτά και να συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά.

Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων με βάση τα ευρήματα των νευροεπιστημών για τον εγκέφαλο και την εφαρμογή τους στην ανθρώπινη συμπεριφορά, όπως μελετώνται από το νέο επιστημονικό πεδίο της νευροηγεσίας.


Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα έχει:

  • Κατανοήσει σε βάθος τις διαφορετικές θεωρίες και μοντέλα ηγεσίας και συναισθηματικής νοημοσύνης.
  • Εξοικειωθεί με την χρήση των εργαλείων αξιoλόγησης 360 feedback.
  • Αναπτύξει δεξιότητες αυτοεπίγνωσης και αυτοδιαχείρισης.
  • Καλλιεργήσει τις ηγετικές και κοινωνικές του δεξιότητες.
  • Εφαρμόσει τις νεοαποκτηθείσες ηγετικές δεξιότητες για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων.

------------------------------------------------------

In a rapidly changing workplace, characterized by ambiguity and complexity, future leaders need to be well prepared not only to face the big challenges ahead but also bring change and have a positive impact to the world. This lab aims to become a hub of creativity and innovation which will prepare future leaders to develop the crucial leadership (strategic thinking, decision making, motivating others, agility) and emotional intelligence skills (self-confidence, self-management, stress and time management, empathy, assertiveness, team collaboration) to thrive in the 4th Industrial Revolution. The methodology is based on experiential learning and includes self-evaluation and 360ο feedback questionnaires, individual and group exercises for emotional and social awareness, role plays, peer to peer and expert coaching through which the students learn ways to communicate in an open and clear way so that they can work and collaborate effectively. A real-life project is also organized and implemented by the students every year (e.g. refugee project), which aims at delivering positive change. Emphasis is placed on social neuroscience findings and their application to leadership, as studied by the evolving field of neuroleadership.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2019