Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Αρχές Μάρκετινγκ : Προϊόντα, Υπηρεσίες, Πολιτισμός

(410227) -  Γεώργιος-Μιχαήλ Κλήμης

Περιγραφή Μαθήματος

Η λειτουργία του μάρκετινγκ βρίσκεται στο κέντρο κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Ιδιαίτερα στα πολιτιστικά προϊόντα/υπηρεσίες, όπου η ποιότητα δεν είναι γνωστή ακόμα και έπειτα από την κατανάλωσή τους, το μάρκετινγκ παίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του καταναλωτή. Συνδυάζοντας καινούργιες θεωρήσεις αλλά και κλασσικές, οι φοιτήτριες και οι φοιτητές αποκτούν τις απαραίτητες γνώσεις και τα εργαλεία για να μπορέσουν να πάρουν αποφάσεις που αφορούν αυτή την λειτουργία της επιχείρησης/οργανισμού.

Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων ο/η φοιτητής τρια θα μπορεί:

  • να κατανοήσει την κεντρικότητα του μάρκετινγκ στους οργανισμούς και στην οικονομία,
  • να συλλέγει και να αναλύει σχετικές πληροφορίες ώστε να καταλήγει σε αποφάσεις μάρκετινγκ,
  • να κατανοεί τη συμπεριφορά καταναλωτών και επιχειρήσεων σχετικά με αποφάσεις αγοράς,
  • να κατανοεί το μίγμα μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, τοποθεσία, προώθηση) και να το διαχειρίζεται αποτελεσματικά και αποδοτικά,
  • να κατανοεί και να χρησιμοποιεί STP (Κατάτμηση - Στόχευση -Τοποθέτηση), να δημιουργεί και να υλοποιεί ένα σχέδιο μάρκετινγκ.

Ημερομηνία δημιουργίας

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017