Παρουσίαση/Προβολή
(410237) - Σταύρος Καπερώνης
Περιγραφή Μαθήματος
Το εργαστήριο εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο τα πολιτιστικά ιδρύματα χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα (π.χ. Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, κ.λπ.) ως βασικό εργαλείο επικοινωνίας με τις ποικίλες ομάδες του κοινού τους.
Περιλαμβάνει:
- Θεωρητική ενημέρωση για ζητήματα που αφορούν την πολιτιστική επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, τα κοινωνικά δίκτυα ανά κατηγορία ως μέσα επικοινωνίας, το κοινό των πολιτιστικών οργανισμών, παραδείγματα εφαρμογής και καλές πρακτικές του πολιτισμού διεθνώς.
- Θεωρητική ενημέρωση για θέματα αισθητικής σχεδιασμού των ιστοχώρων και το πώς αυτή επηρεάζει τους χρήστες κατά την περιήγηση τους.
- Πρακτικά παραδείγματα ορθής χρήσης των χρωμάτων, των φωτογραφιών, του layout, των γραμματοσειρών κ.λπ., τα οποία επηρεάζουν ακούσια την κρίση και την αντίληψη του χρήστη κατά την περιήγηση του σε έναν ιστότοπο.
- Επισκέψεις σε επιλεγμένους πολιτιστικούς οργανισμούς της Αθήνας με ενεργή παρουσία στα social media και κριτική συζήτηση με στελέχη τους.
- Εκμάθηση -μέσω συγκεκριμένης μεθοδολογίας- της μέτρησης/αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας των social media σε μια ουσιαστική και δια δραστική επικοινωνία των πολιτιστικών οργανισμών με το κοινό τους.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος αναμένεται ότι οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:
- Να κατανοούν τη σημασία της αξιοποίησης ψηφιακών μέσων στην πολιτιστική επικοινωνία.
- Να κατανοούν τον χαρακτήρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τα οφέλη της χρήσης τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς.
- Να γνωρίζουν τις ορθές πρακτικές στο πεδίο.
- Να έχουν αντίληψη για τις βασικές αρχές σχεδιασμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ημερομηνία δημιουργίας
Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017
-
Πρόγραμμα Εαρινού Εξαμήνου 2021
https://cmc.panteion.gr/index.php/news-and-announcements/announcements-2/634-teaching-2021b