Παρουσίαση/Προβολή
(700092) - Β. Κέφης, Ι. Ρωσσίδης
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι η παροχή συγκεκριμένων και εξειδικευμένων γνώσεων οι οποίες αφορούν τις σύγχρονες και καινοτόμες θεματικές ενότητες του μάνατζμεντ και του μάρκετινγκ. Η σύνθεση γνώσεων και η αποτύπωσή τους στην εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου (business plan) αποτελούν βασικές προϋποθέσεις επιτυχίας για μια αποτελεσματικά διοικούμενη οικονομική μονάδα του δημόσιου ή/και του ιδιωτικού τομέα. Η ενδελεχής προσέγγιση του Δημοσίου Μάνατζμεντ (Public Management) και της Δημόσιας Αξίας (Public Value) μαζί με τη διδασκαλία των σύγχρονων τρόπων και μεθόδων λήψης αποφάσεων, της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ αποσκοπούν να φέρουν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες κοντά στους νέους, καινοτόμους τρόπους σκέψης και δράσης των σύγχρονων και μελλοντικών διοικητικών στελεχών.
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα