Ερωτηματολόγιο αξιολόγησης μαθήματος και διδασκαλίας 2024-25 Χειμερινό εξάμηνο

Οι απαντήσεις σας στις ακόλουθες ερωτήσεις είναι πολύ σημαντικές, καθώς θα βοηθήσουν τoν/την διδάσκοντα/ουσα να εξετάσει ποια στοιχεία του μαθήματος λειτουργούν αποτελεσματικά και ποια θα μπορούσαν να βελτιωθούν.

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε τις απαντήσεις σας και να δώσετε εποικοδομητικά σχόλια.

Οι απαντήσεις σας είναι εμπιστευτικές - αυτό το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο.

Συμπληρώστε μια έγκυρη email διεύθυνση. Μόλις ολοκληρώσετε το ερωτηματολόγο θα σας σταλεί ένα email σε αυτήν. Εκεί θα υπάρχει ένας σύνδεσμος επιβεβαίωσης στον οποίο θα πρέπει να κάνετε κλικ υποχρεωτικά. Διαφορετικά οι απαντήσεις σας δεν θα ληφθούν υπόψη.
Ερώτηση 1
Τίτλος Μαθήματος
Ερώτηση 2
Κωδικός Μαθήματος
Ερώτηση 3
Φύλο
Ερώτηση 4
Εργάζεσαι?
Ερώτηση 5
Η διδασκαλία πετυχαίνει τους στόχους του μαθήματος όπως τους εξήγησε ο διδάσκων/σκουσα
Ερώτηση 6
Το περιεχόμενο του μαθήματος είναι κατανοητό κάτω από την προϋπόθεση μίας συστηματικής παρακολούθησης
Ερώτηση 7
Το περιεχόμενο του μαθήματος είναι ενδιαφέρον
Ερώτηση 8
Θεωρώ ότι αποκόμισα σημαντικές γνώσεις από αυτό το μάθημα
Ερώτηση 9
Ο βαθμός δυσκολίας του μαθήματος μου επιτρέπει να το παρακολουθώ χωρίς πρόβλημα
Ερώτηση 10
Η προτεινόμενη βιβλιογραφία με βοηθάει να διευρύνω τις γνώσεις μου
Ερώτηση 11
Ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος (π.χ. ομιλίες, επισκέψεις, συζητήσεις) βοηθά στην καλύτερη κατανόηση της ύλης
Ερώτηση 12
Η διδασκαλία αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας (Open eClass, παρουσιάσεις PowerPoint κ.ά)
Ερώτηση 13
Ο τρόπος εξέτασης του μαθήματος ήταν σαφής από την αρχή του εξαμήνου
Ερώτηση 14
Εκτός των ωρών διδασκαλίας αφιέρωνα για τη μελέτη ή/και τις εργασίες του μαθήματος περίπου:
Ερώτηση 15
Συνολικά είμαι ικανοποιημένος/η από το μάθημα
Ερώτηση 16
Αναλύει και παρουσιάζει τις έννοιες με τρόπο κατανοητό
Ερώτηση 17
Απαντά στις ερωτήσεις των φοιτητών/τριών με σαφήνεια
Ερώτηση 18
Επιδιώκει την ενεργητική συμμετοχή των φοιτητών/τριών στη διάρκεια του μαθήματος
Ερώτηση 19
Οι φοιτητές/τριες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί του/της και εκτός των ωρών διδασκαλίας (ώρες συνεργασίας, ηλεκτρονική επικοινωνία)
Ερώτηση 20
Καλλιεργεί κλίμα αλληλοσεβασμού
Ερώτηση 21
Συνδέει το αντικείμενο του μαθήματος με την κοινωνική πραγματικότητα
Ερώτηση 22
Η αίθουσα διδασκαλίας είναι κατάλληλη
Ερώτηση 23
Τα εποπτικά μέσα που διαθέτει η αίθουσα είναι επαρκή
Ερώτηση 24
Οι υποδομές είναι κατάλληλες για φοιτητές/τριες με κινητικά προβλήματα / προβλήματα όρασης
Ερώτηση 25
Αυτό που μου άρεσε περισσότερο στο μάθημα ήταν:
Ερώτηση 26
Αυτό που μου άρεσε λιγότερο στο μάθημα ήταν: