Σύγχρονη Ελληνική Κοινωνία : Σχηματισμός των Δομών Ι (300718)

Χαρ. Μελετιάδης

Περιγραφή

Αναλύεται η συμβολή της παιδείας στο σχηματισμό των σύγχρονων δομών της ελληνικής κοινωνίας. Εξετάζονται ποικίλοι διαμορφωτικοί παράγοντες με άνιση ιστορική παρουσία σε μια προσπάθεια διακρίβωσης των σημαντικότερων μεταδόσιμων από γενιά σε γενιά πολιτισμικών δεδομένων μέσω των εκπαιδευτικών κυρίως θεσμών. Έμφαση αποδίδεται στην ιστορία του Ελληνικού κράτους και των ελληνικών κοινοτήτων έξω από αυτό σχετικά με τη συμβολή της εκπαίδευσης στις παραγωγικές δομές της ελληνικής κοινωνίας και στη μετάβαση από τις ορθόδοξες συλλογικότητες στη λεγόμενη "εθνική" φάση.

CC - Αναφορά Δημιουργού

Ενότητες

Χρήσιμα κείμενα προσιτά στο διαδίκτυο:

Wilson, Adrian. “The Infancy of the History of Childhood: An Appraisal of Philippe Ariès.” History and Theory, vol. 19, no. 2, 1980, pp. 132–153. JSTOR, www.jstor.org/stable/2504795. Πρέπει πρώτα να αποκτήσετε δικαιώματα πρόσβασης στο JSTOR. Υπάρχουν ωστόσο και άλλοι τρόποι...

Cohen, A., J.B. Rutter, and American School of Classical Studies at Athens. Constructions of Childhood in Ancient Greece and Italy. Hesperia (Princeton, N.J.).: Supplement. American School of Classical Studies at Athens, 2007. https://books.google.gr/books?id=bJG0g_M854AC.

Hadley, D.M., and K.A. Hemer. Medieval Childhood: Archaeological Approaches. Childhood in the Past Monograph. Oxbow Books, 2014. https://books.google.gr/books?id=tbRiBwAAQBAJ.

Kehily, M.J. An Introduction to Childhood Studies. EBL Ebooks Online. Open University Press, 2008. https://books.google.gr/books?id=fOREBgAAQBAJ.

Stearns, P.N. Childhood in World History. Themes in World History. Taylor & Francis, 2016. https://books.google.gr/books?id=RzCTDAAAQBAJ.